mandag den 12. november 2012

Tiden flyver....

Hold da op hvor tiden bare suser afsted. Jeg syns ikke det var SÅ længe siden jeg havde lavet et indlæg sidst, men det kan jeg jo så se at det er... :( 
Jeg har været ret hængt op med et par eksamensopgaver og efterfølgende eksamener, og nu er jeg så i gang med min bachelor, så meget af tiden går med faglitteratur og skrivning. Jeg vil dog forsøge at blive bedre til lige passe min blog også ;)

Den 13 oktober var vi i Herning til showet Walking With Dinosaurs - WOW hvor var det bare flot lavet. Matti var meget imponeret, og det var det fantastisk oplevelse. Vi havde valgt kun at tage Matti med, da vi syns Milas var for lille, så den store hyggede sig med mor og far - det nød han :) 








2 kommentarer:

  1. Det ser godt nok spændende ud - det må have været en STOR oplevelse!!!
    Vi havde også overvejet om vi skulle afsted, meeeen det blev jo så desværre ikke til noget - lidt ærgerligt, men vi satser på at det kommer igen en anden go' gang så ;)
    Kh Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en rigtig stor oplevelse, Tina :) Jeg kan ihvertfald kun anbefale at se det hvis det kommer igen.

      Slet