mandag den 17. december 2012

Bachelor.... og jul lige om hjørnet!

Jeg skriver, skriver og skriver :) Min bachelor skal afleveres efter nytår, så der skrives på livet løs lige nu for at blive færdig inden jul. 

Julemåneden er fløjet afsted, så jeg forsøger at nyde hvert sekund når jeg ikke skriver... Derfor har vi i dag bagt jødekager, og dejen til marcipanspecier lægger nu på køl og venter på at blive bagt i morgen. Mine drenge elsker at bage, og vi hygger os sådan når vi gør, så det har været så skøn en eftermiddag i julebagningens navn! 

Vi har nu bagt brunkager, jødekager og pebernødder... Marcipanspecier og vaniljekranse er det vi mangler nå ja og så lige al konfekten ;) Julekortene er sendt, juletræet og de fleste gaver er købt og pakket ind, jow jow vi skal nok nå det hele ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar