tirsdag den 1. maj 2012

Drømmeland kalder.....ZZzzzzzZ

Puha hvor er jeg bare træt træt træt! Jeg arbejder på en døgninstitution for unge med autisme, og har haft en døgnvagt fra i går til i dag. (14.30 - 15) Jeg kan egentlig ret godt lide de døgnvagter for der kommer jo altid fridage i kølvandet på dem, og det er skønt! Problemet er at jeg sover så umådelig dårligt når jeg er på vagt! Jeg kan være nok så træt, men jeg vender og drejer mig 117 gange i løbet af hele natten, og når vækkeuret ringer 5.15 så er det ikke ligefrem der at jeg hopper begejstret ud af fjerene! 

Men nu er jeg heldigvis hjemme igen og med udsigt til to fridage!! Så det er skønt at tænke på at jeg kan sove en dejlig nats søvn i min egen seng, så jeg kan være frisk og udhvilet til en god dag i morgen! :-)


2 kommentarer:

  1. Hej Rikke :)
    Tak for din søde besked på min blog - hvor er jeg glad for at du har lyst til at følge med!!
    Og velkommen til blogland - jeg vil gerne melde mig som fast læser her hos dig, men det ser ikke ud til at jeg kan... Måske du ikke har tilføjet den gadget i design der hedder "faste læsere"??
    Kh Tina

    SvarSlet
  2. Hej Tina!
    Mange tak for din kommentar, og din velkomst :-) Jeg vidste ikke hvordan jeg fik den gadget med "Faste læsere" sat ind på bloggen men efter lidt susen rundt i "Layout" fandt jeg ud af det. ;-)

    God søndag!

    Hilsen
    Rikke :-)

    SvarSlet