lørdag den 19. maj 2012

Mors dag :-)

Jeg skulle opringelig have haft en døgnvagt fra søndag til mandag, men det blev lavet om fra lørdag til søndag. Det passede mig rigtig godt for så havde jeg eftermiddagen og aftenen med min dejlige familie.


Da jeg kom hjem søndag eftermiddag fra døgnvagten havde min søde kæreste, snart mand.. (vildt at tænke på at vi skal giftes om mindre end en måned nu!) dækket bord til eftermiddagskaffe og ham og drengene havde været oppe hos vores bager og købt denne lækre bandit:




Foruden denne søde overraskelse fik jeg også en bog som jeg havde ønsket mig, så jeg blev rigtig forkælet :-) Jeg glæder mig rigtig meget til at komme i gang med bogen, og håber at den kan give mig det spark bagi som jeg lige nøjagtig trænger til!




Kage og løbebog i samme indlæg... Ja ja man siger jo at modsætninger mødes... :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar