fredag den 6. juli 2012

At løbe er.....

.......virkelig at miste pusten! Puha hvor er jeg bare i dårlig kondi, og da løbeskoene jo ikke bliver slidt op på skohylden har jeg derfor været ude at løbe her til aften. Det var så hårdt og det beviser endnu engang for mig hvor elendig kondition jeg er i. 
Jeg har løbet rigtig meget førhen, men det er virkelig blevet nedprioriteret de sidste år, så jeg har for nylig investeret i nye løbesko så nu er der ikke længere nogen undskyldning for ikke at komme afsted!

Jeg har altid løbet i Nike Air, men nu ville jeg prøve noget andet, så mine nye sko er et par New Balance. De virker indtil videre rigtig gode, men jeg er selvfølgelig stadig på begynderstadiet så løber ikke viiildt langt, men jeg er sikker på at de er et godt valg! :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar