mandag den 16. juli 2012

Weekend = Hygge!

Så er der igen blevet mandag og en weekend er slut.... Vi har nemlig ikke ferie endnu, så vi må nøjes med weekenderne indtil i næste uge hvor ferien også venter for os.

Denne weekend startede fredag morgen med pandekager til morgenmad! Vi har en "regel" om at i hverdagen spiser vi "ordentlig" morgenmad, dvs. müsli, havregryn, cornflakes og i den dur og så lørdag og søndag får vi boller eller rundstykker og nogle gange får drengene det som vi kalder dessert-morgenmad (Cocopops, Rice krispies e.l) Jeg kan ikke fordrage at det der chokoladeovertrukket ris har fået betegnelsen morgenmad - for det mener jeg virkelig ikke at det er!

Drengene havde en fridag i fredags, så jeg syns vi skulle starte dagen med lidt ekstra kræs. Mine unger elsker pandekager, så jeg lavede en ordentlig stak amerikanske pandekager med frugt og sirup til. I kan tro at det vakte stor jubel, da de så menuen :-)


Herefter tog vi en tur til Løkken hvor vi var på udsalg i en brugskunstsforretning (puha hvor havde de bare nogle lækre sager!) Hos bolcheriet var vi inde og se hvordan de laver bolcher og så fik drengene lov at blande pose som vi tog med hjem. En fridag som vi nød i fulde drag!



Dagen efter tog vi og nogle venner til Herning i Baboon City som er et kæmpe Legeland. Jeg har da aldrig set noget så stort, og hold da magle hvor ungerne hyggede sig. Vi havde selv mad med, så der blev såist, snakket og hygget i 4 timer inden turen igen gik nordpå. En rigtig god dag, et godt sted som helt sikkert er et besøg værd hvis man har børn eller selv er en barnlig sjæl :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar