mandag den 17. september 2012

Snøft....

Det er en sorgens dag herhjemme i dag. Min elskede Berta er strøget til Hvidevarerhimlen, og hun er allerede MEGET savnet! Jeg er simpelthen ikke pjattet med at vaske op, så jeg er godt træt af at opvaskemaskinen lige valgte at stå af nu - eller det ville jeg være uanset hvornår den gjorde det :D

Hvor bliver man bare hurtig afhængig af luksus. Da jeg flyttede hjemmefra og ikke havde opvasker, tørretumbler osv. var jeg da ikke desperat over at mangle den som jeg er nu, men der var vi jo selvfølgelig heller ikke 4 :)

Nu går jagten ind på en ny Berta, og hold da magle en jungle....

6 kommentarer:

  1. Opvasker og vaskemaskine er virkelig en kritisk mangelvare som børnefamilie.. Håber du finder en ny og bedre Berta hurtigt :)

    SvarSlet
  2. Ja lige præcis :) Tak, jeg skal på udkig i dag.

    SvarSlet
  3. Jeg kondolere :o) Jeg ved lige hvordan du føler, vores højt elskede opvaskemaskine måtte lade livet den 24 december om formiddagen og vi skulle holde juleaften hjemme hos os sammen med hele familien :o( Så det var frem med opvaskebørsten og så snart elgiganten åbnede efter jul blev der købt en ny :o) Det er bare et familiemedlem man ikke vil undvære! :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK! ;) Jeg syns det var slemt en ganske almindelig mandag - kan kun forestille mig hvor træls det må være juleaften! :)
      I morgen skal vi heldigvis hente det nye vidunder :)

      Slet
  4. Totalt luksus med opvaskemaskine, herhjemme står den kun af når vi er syge eller dovne ;-)

    Drømmer om en opvaskemaskine!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg føler med dig! :) Jeg har været der, men dengang syns jeg ikke det var så slemt, MEN der havde jeg heller ikke haft et sådan vidunder... Det har jeg nu og hold da magle hvor bliver man hurtig forvent :)

      Slet