tirsdag den 15. januar 2013

Klokken slår og tiden går...

Ak ja tiden suser fra mig for tiden... Jeg har netop færdiggjort og afleveret min BA som jeg skal op og forsvare i næste uge. Denne uge skulle så have gået med eksamenslæsning, men 75 procent af familien er slået til tælling med influenza, så i stedet suser jeg rundt som en anden Florence Nigthingale - der skal underholdes, tørres næse, trøstes, krammes og alle de andre ting som KUN en mor "kan" ved sygdom... :)

Jeg når nok det hele alligevel - håber jeg! Jeg ser ihvertfald frem til at have tid og overskud til at læse bøger (der ikke er faglitteratur!!) blogge mere og have gang i flere krea-projekter.

Ind i mellem ville jeg ønske at der var flere timer i døgnet - en meget underlig "regel" at der kun skal være 24! :)

Nå, endnu et "ring" på klokken efter mig -  ønsker jer, i farten, en god dag derude!

1 kommentar:

  1. Det med manglende timer og reglen med der kun skal være 24... Du har min fulde opbakning! Kunne være rart med lidt flere :o)

    God fornøjelse med det hele - og med påskeforberedelserne :o)

    Kh Lise

    SvarSlet