mandag den 25. februar 2013

Ingen regler uden undtagelser....

Altså... den der "regel" med at man skal starte indefra på en garnnøgle, hvem i alverden har dog fundet på den??
Jeg har nu tænkt mig at blive "Rasmus Modsat" og vælge at bryde "reglen" og så starte ude fra, for indtil videre er det bestemt ikke en succes for mig at følge "reglen" Min nye nøgle her forvandlet til en stor omgang filt!


Heldigvis ingen regler uden undtagelser, så nu er en ny nøgle klar til start, ude fra! ;)


Hvad med jer, hvor starter I på en garnnøgle??

5 kommentarer:

  1. Har aldrig hørt om at man skal starte indefra..
    Jeg starter bare derfra hvor jeg kan se en løs tråd :)
    Men nu har du da noget at lave med at få orden på den bunke garn ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det må du nok sige - indtil videre er det gemt langt væk ;)
      Tak for din kommentar :)

      Slet
  2. Jeg starter helst inde fra, så har jeg ikke en garnnøgle, som hopper rundt. Men nogle gange for jeg også en kæmpe klump ud, så finder jeg "bare" enden og begynder

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg må vist have et kursus i "BARE" at finde enden - lige nu kan jeg hverken finde hoved eller hale i den uldtot ;)
      Tak for din kommentar :)

      Slet
  3. hi hi ja det ser godt nok lidt vildt ud ;-D Jeg starter også altid indefra.
    God dag :-)

    SvarSlet