søndag den 26. august 2012

Godmorgen!

Jeg fungerer overhovedet ikke om morgenen hvis ikke jeg får morgenmad! For mig er det virkelig den bedste start på dagen at spise et solidt morgenmåltid, og det er dagens vigtigste måltid for mig :)
Jeg er efterhånden blevet ret træt af havregryn, müsli osv. så jeg tog ned i vores lokale helsekost for at se efter alternativer, og hvilke skønne alternativer jeg fandt! :)


Den flade maves grød fra Aurion - gid det virkelig betyder at den gør maven flad :D (Efter to børn er min mave ihvertfald ikke som den var før!) 
En lækker grød, som mætter rigtig godt og smager fantastisk, og så er den glutenfri og økologisk. 
Jeg vil til enhver tid anbefale denne grød, og for god ordens skyld lige orientere at dette er min egen erfaring og ikke et sponsoreret indlæg, så er det på plads :)

Rigtig god søndag til Jer alle! :)

1 kommentar:

  1. Det lyder som en lækker grød.. Og navnet på den tiltaler jo helt vildt.. ;)
    Glædelig søndag!

    SvarSlet