torsdag den 23. august 2012

Stress og jag..... Og lidt brok.

Jeg er jo i fuldt sving med min eksamensopgave og der er stress med stress på! Vi har to uger til at skrive i og der skal afleveres 20 sider....  Og som om der ikke er nok at tænke på så vælger min bærbar at strejke så jeg ikke kan gå på nettet fra den! Nå men set er jo så heldigt at vi har en fin iPad MEN den er jeg ikke helt så gode venner med, så lige nu er jeg i gang med en udfordring af de helt store.... :)
Jeg ved ikke hvordan man lægger billeder ind fra iPad'en så dette bliver et billedløst indlæg. Håber I bærer over med mig ;)
Nogle af jer der bare knuselsker iPad's??

2 kommentarer:

  1. Jeg knuselsker min ipad :-)

    Og puha det lyder som en stresset tid. God vind med opgaven :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg er altså også bange for at jeg er alene med mine "følelser" overfor dette dyr :D
      Tak for din søde kommentar - eksamen er heldigvis vejen til en snarlig studieafslutning, så det er ikke så skidt at det ikke er godt for noget :)

      Slet