tirsdag den 21. august 2012

Som perler på en snor...

Det er sådan mine eksamener ligger det næste halve år! 
Vi kom tilbage til Seminariet sidste mandag og onsdag var vi i gang med den første eksamensopgave af tre... Velkommen tilbage fra ferie! :)

Jeg er nu startet på 7. og sidste semester, så det er et spændende men hårdt halvt år som jeg kan se frem til. Vi starter med pædagogik efterfulgt af liniefag ( som i mit tilfælde er sundhed, krop og bevægelse) og så slutter vi af med en bachelor. Jeg glæder mig til at blive færdig, men på den anden side er det også lidt skræmmende, de manglende jobs taget i betragtning. Så jeg håber og krydser fingre for at drømmejobbet står lige for næsen af mig efter jul.... (ønske ønske ønske)

Nå jeg må hellere komme videre med dagens læsning - god dag til jer alle :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar